vagentillmig.blogg.se

En blogg om vägen tillbaka till mig själv, mot nya mål. Utmattningsdepression, utmaningar och kämparglöd.

Ännu en kärleksförklaring

Publicerad 2014-10-04 18:24:39 i Allmänt,

När vi var små lärde jag dig allt jag kunde. Jag fanns där för dig. Jag var din förebild.
Nu har rollerna bytts. Du lär mig allt du kan. Du finns där för mig. Du är min förebild!
 
Älskade, fina, goa och trygga lillasyster. Du är den som vågar, du är den som är äkta, du är den som är du! Du är den som alltid tröstar, finns där och ger tips.
Vad skulle jag göra utan dig?
 
Hur har det blivit så att lillasyster tagit storasysters roll? Beror det på att vi valt olika, vandrat olika vägar? Inte vet jag, men en sak vet jag: Jag älskar dig min bästa lillasyster!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2014-10-04 18:34:49

<3<3<3

Postat av: Syrran

Publicerad 2014-10-04 18:57:10

Älskar dig och kunde inte haft en finare syster yster! Värre retsticka fanns ju inte..så bäst jag "betalar" tillbaka lite nu ;)

Svar: :)
Elin Werner

Postat av: Ida

Publicerad 2014-10-04 20:47:41

Åh va fint skrivet <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Werner

Jag är Elin; en 30 år gammal tvåbarnsmamma, fru och människa. Vägen tillbaka från utmattningsdepressionen är krokig, men det SKA gå!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela