vagentillmig.blogg.se

En blogg om vägen tillbaka till mig själv, mot nya mål. Utmattningsdepression, utmaningar och kämparglöd.

Tre saker jag tycker om med mig själv

Publicerad 2014-07-01 23:39:18 i Allmänt, Självkänsla, Övning,

Jag har fått en "läxa" av min coach som innebär att skriva ner tre bra saker med mig själv varje dag. Och då menas inget prestationsbaserat, utan mer insida.
Det är verkligen jättesvårt för en sån som jag! Full av självförtroende i vissa situationer, men med en självkänsla som mer eller mindre är obefintlig.
 
Idag har jag bland annat skrivit upp att jag var modig när jag sa till en kompis att jag inte ville planera så mycket nu i sommar. Jag kände mig stark efteråt. Stark för att jag vågat stå upp för mig själv. Stark för att jag vågade erkänna mig sårbar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Werner

Jag är Elin; en 30 år gammal tvåbarnsmamma, fru och människa. Vägen tillbaka från utmattningsdepressionen är krokig, men det SKA gå!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela