vagentillmig.blogg.se

En blogg om vägen tillbaka till mig själv, mot nya mål. Utmattningsdepression, utmaningar och kämparglöd.

20 år gammal

Publicerad 2014-10-12 21:57:00 i Allmänt,

I juni 2004 tog jag studenten och fyllde 20 år. Snacka om en månad med Elin i centrum!
En lycklig Elin, en kär Elin och en Elin som hade hela livet framför sig. En livsglad Elin, en Elin som inte såg några hinder och en Elin som var just Elin. Glad, sprallig och framåt. Studsig, social och bara så himla välmående.
 
Den sommaren köpte vi vår första lägenhet. Efter bara cirka fyra månader tillsammans. En tvåa precis i centrum. Nära till restauranger och uteliv, nära till kompisar och familj, nära till affärer och förbindelser. Alldeles perfekt!
I den lägenheten spenderade vi mycket tid. Tid med vänner, tid med familj, tid som sambos. Inte bara lägenheten var perfekt, utan hela livet lekte!
 
Det var också där vi bodde den där hemska dagen i april 2005, den underbara dagen i juni samma år, och dagen i mars 2006 då vår prins föddes. Alla tre dagarna är dagar som präglat mig för resten av livet. På gott och ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Werner

Jag är Elin; en 30 år gammal tvåbarnsmamma, fru och människa. Vägen tillbaka från utmattningsdepressionen är krokig, men det SKA gå!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela