vagentillmig.blogg.se

En blogg om vägen tillbaka till mig själv, mot nya mål. Utmattningsdepression, utmaningar och kämparglöd.

Även en kung kan gråta

Publicerad 2014-11-10 22:25:00 i Allmänt,

 
Även en kung kan gråta. Kung Zlatan. Kungen av blågult, kungen av fotboll.
 
Idag på fotbollsgalan skar sig Zlatans röst när han nämnde sin brors död. När han kände saknad. När han kände sorg. Han stod där på scenen framför hela Sverige, och hans röst skar sig.
 
Vågar Zlatan vågar jag. Jag ska föreläsa om mitt liv. Jag ska föreläsa om min sorg. Jag ska föreläsa om min väg mot en ljus framtid. Jag vill, jag kan, jag vågar!
 
Jag ska börja med att ta nästa steg här på bloggen. Jag ska våga berätta om den där dagen för snart tio år sedan som vände mitt liv uppochner. 
 
I'll be back...
 

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2014-11-10 22:57:52

Allra bästa Zlatan.

Svar: Jaa, verkligen!
Elin Werner

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Werner

Jag är Elin; en 30 år gammal tvåbarnsmamma, fru och människa. Vägen tillbaka från utmattningsdepressionen är krokig, men det SKA gå!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela