vagentillmig.blogg.se

En blogg om vägen tillbaka till mig själv, mot nya mål. Utmattningsdepression, utmaningar och kämparglöd.

30 år, och här kommer mina memoarer?

Publicerad 2014-06-27 09:13:04 i Allmänt, Livet,

 
Så var det dags.
30-årsdagen är på gång, och nu är väl ungdomen slut?
Eller är det inte så? Är det kanske nu allt börjar? 
Kanske är det så att jag har missuppfattat alltihop? Är det nuet man ska leva i?
 
Elin heter jag, och på söndag fyller jag 30 år. 30 år är väl inget tänker ni, och kanske är det så, men under mina fjuttiga år i livet har jag hunnit med mycket. Både på gott och ont.
 
Jag har nu bestämt mig för att berätta min historia, men också min framtid. Vägen tillbaka från den stora kraschen, utmattningsdepressionen, men också andra delar från mitt liv. Ett berg, följt av en dal, för att senare mötas av ännu ett berg... Ja, ni fattar galoppen.
 
Välkomna!
-Elin-

Kommentarer

Postat av: Johanna Jansson

Publicerad 2014-06-27 14:35:15

Åh, jag som gillar att läsa bloggar! Du har en trogen följare redan nu 😃 kram på dig vännen!

Svar: Du är söt Johanna! Kram 😘
Elin Werner

Postat av: Mamsen

Publicerad 2014-06-27 22:26:23

Spännande<3

Svar: Puss 😍
Elin Werner

Postat av: Camilla

Publicerad 2014-06-27 22:47:53

Du startade en. :) Trogen följare här med! Kram

Svar: Puss😘
Elin Werner

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin Werner

Jag är Elin; en 30 år gammal tvåbarnsmamma, fru och människa. Vägen tillbaka från utmattningsdepressionen är krokig, men det SKA gå!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela